Hayal kırıklığı. Biraz araştırdım 8. sezonda dizi aslında finalini yapmış ama sonradan bir sezon daha devam etmiş muhtemelen düşen reytinglerden dolayı. Bu sezonun IMDbsi de 6 zaten. Mahvetmişler diziyi. Orijinal ekipten 3-4 kişi var ve artık yan karakter olmuşlar. Carla, Janitor, Elliot nerede?? Başka bir adla spin-off dizisi olarak çıksaydı belki daha çok sevilirdi ama diziyi mükemmel yapan şeyler yok olmuş. 12 bölüm daha katlanacağım ama benim için dizi 8. sezonda bitti. Cidden üzüldüm. 😔🤬